ralph, 50ml woda toaletowa marki Ralph lauren

Wody toaletowe dla kobiet ralph, 50ml woda toaletowa marki Ralph lauren o pojemności 50 ml

4.7 (3 głosy) 5 0 3

od 193,88

Ralph Lauren Ralph: wodny, świeży zapach dla pań Ralph Lauren Ralph to romantyczno-figlarna woda toaletowa z zachwycającym kwiatowym charakterem. Jej dyskretne stężenie zapachowe sprawia, że Ralph to pachnidła na każdy dzień: dyskretne, świeże i wodne.

Woda toaletowa jest pobudzająca i orzeźwiająca już po spryskaniu. Nuta głowy Ralph Lauren Ralph to harmonijna mieszanka chrupiącego jabłka, pobudzającej mandarynki i miękkiego osmantusa. Następnie rozwija się delikatny bukiet z boronii, frezji i magnolii.

Piżmo i biały irys uzupełniają Ralph Lauren Ralph i nadają mu pudrowy, lekki akcent, który pozostaje wyczuwalny poprzez długi czas. Delikatne jak promienie słońca wiosną. Wyprodukowane przez perfumiarza Alaina Alchenbergera perfumy Ralph Lauren Ralph to świeży, owocowy zapach, który schlebia każdej kobiecie.

Ze względu na dyskretną koncentrację zapachów, Ralph to perfumy, które okazują się być perfekcyjnym towarzyszem, istotnie w ciągu dnia. Jeśli szukasz świeżego, owocowego zapachu na różnorodne okazje, pachnidła Ralph Lauren Ralph są dla Ciebie.

Ralph Lauren Ralph emanuje delikatnym kwiatowym zapachem, który przypomina pierwsze promienie słońca wiosną. Flakon perfum jest prostolinijny i prawie prosty, dlatego trudno sobie wyobrazić, jaki kwiatowo-romantyczny zapach kryje się we wnętrzu.

Tylko jasny, turkusowo-niebieski odcień przekazuje morski nastrój. Oprócz perfum Ralph, zapachy żeńskie Ralph Lauren oferują inne i także bardzo niebanalne nuty zapachowe dla każdego gustu. Elitarna linia autorstwa projektanta mody Ralpha Laurena podkreśla się najczęściej transparentną strukturą zapachową i uwodzącymi kompozycjami.

Zapachy żeńskie obejmują szeroką gamę produktów, począwszy od znanej linii Big Pony, przez zapach Romance, Ralph Lauren Ralph i sporo innych. W przeciwieństwie do wielu innych zapachów firmy Ralph Lauren, zapach Ralph nie był promowany w oddzielnej kampanii reklamowej, ale przekonał klientów bezpośrednim doznaniem.