Moschino Pink Bouquet Woda toaletowa 30 ml - Darmowa wysyłka od 250 zł + próbki dermokosmetyków ! -, 8011003807871

Wody toaletowe dla kobiet o pojemności 30 ml

4.4 (5 głosów) 5 0 5

od 134,40

  • Producent: Moschino
  • Kategoria: Wody toaletowe dla kobiet
  • Nuta zapachowa: cedr
  • Pojemność: 30 ml

pewnością większości z nas znany jest graficzny symbol drapieżnej, dzikiej pumy wyciągniętej w skoku. Producent, w której logo i nazwie ten dziki kot się kryje jest tradycyjnie kojarzona jako firma artykułów sportowych, w tym odzieży i obuwia.

Jej początki są w rzeczywistości związane z produkcją butów i niemiecką firmą Rudolfa Dasslera, założoną w 1948 roku. Niewielu wie, iż to właśnie od jego imienia wziął się pomysł na nazwę producenta: początkowo, zgodnie z często praktykowanym zwyczajem były to połączone pierwsze sylaby imienia i nazwiska założyciela brzmiące w sumie jak Ruma.

Ta pierwsza nazwa została jednak porzucona na rzecz podobnie brzmiącej nazwy drapieżnika, umożliwiając powołanie się obrazowe na jego cechy w celach marketingowych. Po okresie kryzysowym lat dziewięćdziesiątych marka poszerzyła asortyment wzbogacając go o kolejne akcesoria i ubrania inspirowane sportem.

obecnie Puma przechodzi kolejny burzliwy okres rozwoju po wykupieniu jej przez Koncern Kering. Tym razem Puma będzie znowu przeważnie biegać: z mottem „Forever Faster" firma promuje artykuły sportowe, z którymi była najczęściej dotychczas kojarzona.

Zgodnie z motywem przewodnim marki i wspierania sportowych dynamiczności pachnidła Pumy są adresowane do kobiet i panów, którzy z ochotą uprawiają sport zawodowo jak i prywatnie. Dlatego są tow głównej mierze aromaty o świeżej nucie, kreowane nieraz na bazie owoców cytrusowych.

Dla mężczyzn oferowane są wody toaletowe o stosunkowo minimalnej zawartości substancji zapachowych. Wszystkie linie zapachowe Pumy są na dodatek rozpoznawalne po centralnie umieszczonym logo na flakonie i kartonowym opakowaniu.

Wyróżniają się one także istotnie radosnym, optymistycznym zestawem kolorów i deseni, stając się symbolem sił witalnych, zdrowego trybu życiu, uczucia przyjemności po wysiłku fizycznym. Taka jest właśnie linia perfum o znamiennej nazwie: „Time to play".

Wersja żeńska i męska różnią się kształtem falkonu – żeński ma przekrój koła, łączy je design kolorystyczny. W centrum przejrzystego flakonu jest widoczna słynna puma w drapieżnym skoku. Dynamikę ruchu podkreślają umiejętnie graficznie centrycznie rozmieszczone wokół głównego motywu punkty najróżniejszej wielkości.

aromat dla pań urzeka w pierwszym momencie kombinacją limetki z mandarynką i mango. To owocowe otwarcie zamykają aromaty kwiatowe róży i egzotycznej lilii. Całości dopełniają ambra i drzewo sandałowe w nucie podstawy.