Nokian WR SUV 4 215/55 R18 95 H

Opona zimowa Nokian WR SUV 4 215/55 R18 95 H 215 / R18

4.3 (3 głosy) 5 0 3

od 484,55

- 13%

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 215
  • Wysokość profilu: 55
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 95
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: SUV

Nokian WR SUV 4 215/55R18 95H opona terenowa SUV zimowa

etykieta ( C, C, 2)), 72dB )

DOT(4518)

Nowa opona Nokian WR SUV 4 wspaniale sprawdza się w każdych warunkach zimowych: korzystnie sobie radzi na śniegu, błocie pośniegowym i mokrych drogach.

Jest dodatkowo ekonomiczna: opór toczenia jest widocznie mniejszy aniżeli w poprzednich modelach, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.

technika aramidowa chroni oponę przed standardowymi uszkodzeniami ścian bocznych.

Kluczowe mocne strony;

Jaki typ samochodu?

Do obfitych i solidnych SUV-ów, a także crossoverów.

Jaki sposób wykorzystywania?

Do jazdy na szybkich autostradach, zatłoczonych ulicach miast albo po malowniczych alpejskich drogach!

przystępne są kategorie szybkości H (210 km/h), V (240 km/h) i W (270 km/h), a kompleksowy dobór opon obejmuje 57 wersji dedykowanych do obręczy od 16 do 21 cali.

Jaki rodzaj klienta?

Klient lubiący precyzyjne atrybuty jezdne i rewelacyjną przyczepność na ośnieżonych, mokrych i błotnistych nawierzchniach, który nie chce rezygnować z oszczędności paliwa.

Najważniejsze innowacje;
gwarantująca przyczepność koncepcja Climate Grip Concept: idealne cechy jezdne na mokrej, ośnieżonej i błotnistej nawierzchni.

Kierunkowy wzór bieżnika zagwarantuje odczucie stabilnej jazdy i bezpieczne cechy pod względem aquaplaningu i poślizgu na błocie pośniegowym. Specjalnie zaprojektowane lamele usztywniają oponę, ulepszając atrybuty jezdne na mokrych i suchych drogach. Twarda zimowa mieszanka do samochodów typu SUV bezawaryjnie reaguje na wzrost i spadek temperatur w zimie.

Chwytaki śniegowe: nieporównana przyczepność w zimie

Chwytaki śniegowe zaprojektowane na podłużnych i ukośnych rowkach bloków bieżnika nieszablonową przyczepność zimą.

Chwytaki śniegowe sprawnie trzymają się powierzchni podczas jazdy w miękkim śniegu i na innych miękkich nawierzchniach, zapewniając wysoką przyczepność na śniegu i lodzie.

Polerowane rowki: Stylowe i ergonomiczne

Błoto i woda z łatwością i wydajnie spływają z gładkich i polerowanych głównych rowków.

Aramidowa ściana boczna – odporność i ochrona w nieprzewidzianych sytuacjach

istotnie trwała i oporna na przebicia mieszanka ściany bocznej mieści wyjątkowo solidne włókna aramidowe. Taki sam materiał używa się w przemyśle lotniczym i obronnym.

Włókna aramidowe usztywniają i wzmacniają gumę ścianki bocznej opony, dzięki temu jest wielokrotnie bardziej oporna na uderzenia i nacisk na felgę.

M+S i 3MPSF
M+S to skrót od Mud+Snow (Błoto i śnieg), co oznacza, że opony te nadają się do korzystania zimą (opony zimowe z kolcami i bez kolców). Oficjalnym oznaczeniem opon zimowych jest symbol płatka śniegu, znany również jako oznaczenie 3PMSF.
Wskaźniki DSI i WSI

Bieżnik opony wyposażony jest w zastrzeżony przez Nokian Tyres wskaźnik zużycia bieżnika (DSI) poprawiający bezpieczeństwo jazdy zimą. Cyfry na centralnym żebrze opony wskazują głębokość głównych rowków w milimetrach. Cyfry znikają wraz z postępującym zużyciem opony.

Symbol płatka śniegu, czyli zimowy wskaźnik bezpieczeństwa jazdy (WSI) pozostaje widoczny do czasu, aż głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm. Gdy symbol ulegnie starciu, ryzyko aquaplaningu na błocie pośniegowym znacznie wzrasta i kierowca w dbałości o bezpieczeństwo jazdy powinien kupić nowe opony zimowe.

rozszerzone bezpieczeństwo i komfort: Pole informacyjne
dopełniające pola na obszarze informacyjnym ściany bocznej rozszerzają bezpieczeństwo i komfort. W trakcie wymiany opon można korzystać z tego pola informacyjnego w celu zapisywania poprawnego ciśnienia pompowanych opon, miejsca użytkowania oraz momentu obrotowego dokręcenia śrub. Właściwe ciśnienie w oponach pomaga osiągnąć bardziej staranne prowadzenie pojazdu oraz ograniczyć ryzyko uszkodzenia opony i koszty paliwa.
szykowne bezpieczeństwo
Polerowane rowki (polished grooves) wraz z głębokimi rowkami poprzecznymi, a także układający się w strzałki wzór bieżnika wydajnie usuwają wodę i błoto z powierzchni bieżnika. To efektywne przeciwdziała aquaplaningowi na wodzie i błocie pośniegowym.
certyfikatem osiągów TÜV SÜD
Testy przeprowadzone poprzez TÜV SÜD Product Service GmbH w okresie luty – maj 2018 na zlecenie Nokian Tyres. Rozmiar opony: 235/60 R18 107V; samochód testowy: Audi Q5 2.0 TDI, Audi A8 3.0 TDI; miejsce testowania: Papenburg (D), Wachauring (A), Ivalo (FIN), Garching (D), FAKT Motion (D); Nr raportu: 713121973.