Nokian WR A4 275/35 R20 102 W

Opona zimowa Nokian WR A4 275/35 R20 102 W 275 / R20

4.0 (2 głosy) 5 0 2

od 643,99

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 275
  • Wysokość profilu: 35
  • Średnica osadzenia: R20
  • Indeks nośności: 102
  • Indeks prędkości: W
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 70 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technologii Functional Performance Siping

szczególnie jednostajne i wyważone zachowanie przy znacznych prędkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. udoskonalona przyczepność zimą, większa precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w wysmakowanym wzorze bieżnika ma skrupulatny kształt i starannie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na nieprzeciętną przyczepność i nieprzeciętne prowadzenie. Sztywny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej oraz dostosowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i wygodnie toczyć się w zróżnicowanych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany poprzez mocne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni skuteczny przy rozmaitym skręcie kół, rozszerzając przyczepność na śniegu (także topniejącym), oraz pozwala zachować większą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, świetna niepodatność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która gromadzi kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zapewnia wspaniałą przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka poprawia stabilność w trakcie jazdy i trwałość opony. Olej rzepakowy „canola" zapewnia odporność na rozerwanie. Dzięki niej opona jest wyjątkowo odporna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego gwarantuje doskonałą przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe parametry niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Nadzwyczajne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które zwiększają sztywność i polepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws zostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak niezwykle koniecznej przyczepności na drogach w zimie. Zapewniają one za każdym razem dobrą przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technika Nokian Tyres Coanda. efektywna ochrona przed aquaplaningiem. Odkształcona forma bloków bieżnika o profilu rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Rewelacyjna wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana choćby pomimo stopniowego zużywania się opony.

technika Silent Sidewall. większy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy między ścianą boczną a bieżnikiem intensywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych poprzez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa trwałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, rozszerzając trwałość okolic stopki. Ta innowacja równie produktywnie ogranicza hałas we wnętrzu pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, uniemożliwiając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki upraszczają eliminowanie śniegu i błota pośniegowego.