Nokian WR A4 255/35 R18 94 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 255
  • Wysokość profilu: 35
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 94
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: C
  • Poziom emisji hałasu: 70 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technologii Functional Performance Siping

wyjątkowo jednostajne i wyważone zachowanie przy pokaźnych prędkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. lepsza przyczepność zimą, większa precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w wykwintnym wzorze bieżnika ma skrupulatny zarys i starannie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na wyśmienitą przyczepność i perfekcyjne prowadzenie. Sztywny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej, a także przypasowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i komfortowo toczyć się w zróżnicowanych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez mocne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane przez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping proponuje największą powierzchnię styku i jest w pełni sprawny przy zróżnicowanym skręcie kół, rozszerzając przyczepność na śniegu (także topniejącym),, a także pozwala zachować obszerniejszą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, świetna oporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która gromadzi kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zapewnia nadzwyczajną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka udoskonala stabilność w trakcie jazdy i wytrzymałość opony. Olej rzepakowy „canola" zagwarantuje trwałość na rozerwanie. Dzięki niej opona jest szczególnie wytrzymała na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zagwarantuje wspaniałą przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe cechy niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Genialne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które powiększają sztywność i polepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws pozostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak bardzo niezbędnej przyczepności na drogach w zimie. Gwarantują one za każdym razem prawidłową przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technika Nokian Tyres Coanda. sprawna ochrona przed aquaplaningiem. Wykrzywiona forma bloków bieżnika o zarysie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Wyśmienita wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana choćby pomimo stopniowego zużywania się opony.

technika Silent Sidewall. większy komfort podczas jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem aktywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych poprzez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa wytrzymałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, rozszerzając trwałość okolic stopki. Ta innowacja równie produktywnie ogranicza hałas wewnątrz pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, uniemożliwiając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki ułatwiają likwidowanie śniegu i błota pośniegowego.