Nokian WR A4 235/50 R18 101 V

Opona zimowa Nokian WR A4 235/50 R18 101 V 235 / R18

4.6 (5 głosów) 5 0 5

od 410,99

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 235
  • Wysokość profilu: 50
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 101
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: C
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technologii Functional Performance Siping

istotnie stabilne i wyważone zachowanie przy pokaźnych szybkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. lepsza przyczepność zimą, obszerniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w wykwintnym wzorze bieżnika ma staranny kształt i skrupulatnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na znakomitą przyczepność i idealne prowadzenie. Nieelastyczny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej i dopasowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i komfortowo toczyć się w przeróżnych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez solidne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane przez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni sprawny przy rozmaitym skręcie kół, powiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym),, a także pozwala zachować pokaźniejszą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, doskonała oporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która zawiera kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zagwarantuje doskonałą przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka poprawia stabilność w trakcie jazdy i solidność opony. Olej rzepakowy „canola" zagwarantuje trwałość na rozerwanie. Dzięki niej opona jest stanowczo wytrzymała na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego gwarantuje doskonałą przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe właściwości niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Nadzwyczajne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które powiększają sztywność i ulepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws pozostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak nad wyraz koniecznej przyczepności na drogach w zimie. Zapewniają one za każdym razem prawidłową przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technika Nokian Tyres Coanda. efektywna ochrona przed aquaplaningiem. Wykrzywiona forma bloków bieżnika o kształcie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Wspaniała wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana choćby pomimo stopniowego zużywania się opony.

technologia Silent Sidewall. większy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem intensywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa trwałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, powiększając wytrzymałość okolic stopki. Ta innowacja równie skutecznie ogranicza hałas we wnętrzu pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, uniemożliwiając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki ułatwiają usuwanie śniegu i błota pośniegowego.