Nokian WR A4 225/45 R17 94 H

chwilowy brak towaru

  • Producent: Nokian
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 225
  • Wysokość profilu: 45
  • Średnica osadzenia: R17
  • Indeks nośności: 94
  • Indeks prędkości: H
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: C
  • Poziom emisji hałasu: 72 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: B
Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technice Functional Performance Siping

niezwykle zrównoważone i wyważone zachowanie przy sporych szybkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. lepsza przyczepność zimą, większa precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w wysmakowanym wzorze bieżnika ma skrupulatny kształt i precyzyjnie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na genialną przyczepność i wspaniałe prowadzenie. Niesprężysty bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej i dostosowanie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i wygodnie toczyć się w najróżniejszych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany przez mocne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane poprzez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping proponuje największą powierzchnię styku i jest w pełni efektywny przy zróżnicowanym skręcie kół, powiększając przyczepność na śniegu (także topniejącym),, a także pozwala zachować pokaźniejszą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, nadzwyczajna oporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która gromadzi kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zapewnia wyśmienitą przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka polepsza stabilność w trakcie jazdy i odporność opony. Olej rzepakowy „canola" zagwarantuje wytrzymałość na rozerwanie. Dzięki niej opona jest wyjątkowo odporna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego zapewnia nadzwyczajną przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe właściwości niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Rewelacyjne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które powiększają sztywność i ulepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws pozostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak szczególnie potrzebnej przyczepności na drogach w zimie. Gwarantują one zawsze korzystną przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technika Nokian Tyres Coanda. sprawna ochrona przed aquaplaningiem. Odkształcona forma bloków bieżnika o profilu rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Znakomita oporność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana nawet pomimo stopniowego zużywania się opony.

technika Silent Sidewall. obszerniejszy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy pomiędzy ścianą boczną a bieżnikiem dynamicznie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i zapobiega przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych poprzez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa wytrzymałość, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, powiększając odporność okolic stopki. Ta innowacja równie wydajnie ogranicza hałas wewnątrz pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, uniemożliwiając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki ułatwiają usuwanie śniegu i błota pośniegowego.