Goodyear UltraGrip 8 195/65 R15 91 T

Opona zimowa Goodyear UltraGrip 8 195/65 R15 91 T 195 / R15

3.4 (5 głosów / 5 opinii) 5 0 5

od 355,22

- 36%

  • Producent: Goodyear
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 195
  • Wysokość profilu: 65
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks nośności: 91
  • Indeks prędkości: T
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 69 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E

parametry:

  • Indeks nośności i szybkości: 91T-190KMH
  • Rocznik: 2013
  • Rocznik (CSV): DOT2013
  • Opory toczenia: E
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
  • Zewnętrzny hałas (dB): 69 dB
  • Zewnętrzny hałas (klasa): 1
UltraGrip 8

Zima jest wyzwaniem dla większości kierowców: nagłe spadki temperatury i ekspresowo zmieniające się warunki na drodze - ze śniegu na błoto pośniegowe, z wody na lód, z suchej nawierzchni na mokrą. Opony zimowe, odpowiednie umiejętności jazdy samochodem i korzystne postępowanie na drodze podczs nieprzewidywalnych warunków pogodowych udoskonalają w obfitym stopniu bezpieczeństwo na drodze.

Now opona UltraGrip 8 jest pierwszą, kierunkową oponą, w której pozostała zastosowana technologia 3D-BIS (system trójwymiarowego blokowania klocków bieżnika). Oferuje obszerniejszą przyczepność, krótszą drogę hamowania i ulepszone prowadzenie. W niektórych sytuacjach o 1 metr krótsza droga hamowania może stanowić wyraźną różnicę.

technika 3D-BIS - to lepsza przyczepność w warunkach zimowych, wyższy komfort jazdy. Dawniej zmieniające się warunki zimowe stanowiły źródło różnych problemów dla prokektantów opon. Na mokrych i suchych nawierzchniach stabilność w czasie jazdy zależy od sztwności bloków bieżnika. W oponach zimowych stosuje się krawędzie dla lepszej przyczepności na śniegu i lodzie. Krawędzie te dzielą każdy blok bieżnika na strefy, co powoduje, że każdy blok staje się sprężysry i ogranicza stabilność na mokrych i suchych nawierzchniach.

wyśmienita technologia Goodyear 3D-BIS utrzymuje każdą strefę bloków razem i zagwarantuje sztywność bloków, co powiększa stabilność kierowania na mokych i suchych nawierzchniach i przekłada się na bardziej komfortową i mniej męczącą podróż. Jednocześnie pozwala zwiększyć liczbę krawędzi, a w efekcie poprawić przyczepność na śniegu i lodzie.

w środku otwartej krawędzi znajdują się podniesione pęcherzyki gumy z dokładnie zaprojektowanymi dziurkami po każdej stronie krawędzi.

Po zetknięciu każdego klocka bieżnika z nawierzchnią drogową wypustki po obydwu stronach krawędzi dostosowują się potężnie do adekwatnej dziurki po drugiej stronie. Podzielone strefy są zespolone razem w obydwu płaszczyznach w celu utrzymania sztywności bloków.

Oznacza to o sporo więcej bloków - albo krawędzi tnących - co w rezultacie przekłada się na udoskonaloną przyczepność na śniegu i lodzie.

Testy przeprowadzoen poprzez TUV SUD Automotive, niemiecki instytut testów i certyfikacji, pokazują, że nowa opona Goodyear UltraGrip 8 osiągnęła wyjątkowo korzystne wyniki:

  • 3% krótszą drogę hamowania na śniegu*
  • 5% ulepszona przyczepność i trakcja na śniegu*
  • 16% lepsza odporność na zjawisko aquaplaningu na zakrętach*

*W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów, test przeprowadzonyprzez TUV SUD Automotive w grudniu 2010 r.;wymiar opon 205/55R16 91H; samochód testowy: Golf VI; lokalizacja: Ivalo (FIN), tor lodowy w Montpellier (FR), Mireval (RF); raport nr: 76244609

WSTĄP DO KLUBU GOODYEAR

Do Klubu Goodyear mogą należeć osoby, które zakupiły zestaw opon (cztery sztuki) firmy Goodyear.

02.10.2013
Opony dopiero zakupiłam.Wyglądają na dobre firmówki. Zobaczymy jak będą sprawować się zimą.
13.09.2013
Opony o w miarę korzystnej cenie oraz dobrych opiniach i ocenach a czy będę z nich zadowolony okaże się tej zimy ;)
11.09.2013
Z opinii znajomych bardzo dobra, ja dopiero będę testował.
30.03.2013
Opony kupiłem w grudniu 2011 roku. Jeździłem na nich do końca lutego czyli raptem 3 miesiące. Po tym czasie powędrowały do garażu na wieszak do opon na którym razem z felgami spędziły cały rok do kolejnej zimy. W grudniu 2012 roku pojechałem do wulkanizatora w celu założenia tego kompletu na nowy sezon. Okazało się, że wszystkie 4 opony maja guzy na boku opony.Wulkanizator powiedział, że opon z takimi defektami ze względu na bezpieczeństwo nie założy do samochodu. Opony powędrowały więc do producenta. Gwarancja jeszcze je obejmowała, bo przejeździły raptem 3 miesiące, nawet jest jeszcze na nich widać kolorowe paski przebiegające przez środek. Okres jaki producent zarezerwował na sprawdzenie opon i odpowiedź to 30 dni roboczych. Nieźle zima, a ja bez opon. Po miesiącu do wulkanizatora przeszedł mail, a w nim diagnoza "Minimalne nierówności na boku opony występujące w miejscu zakładek technologicznych nie powodują zakłóceń jazdy oraz zagrożenia bezpieczeństwa. Reklamacja nieuznana." I tak czterokrotnie, bo wszystkie 4 opony dostały "minimalnych nierówności". To były moje pierwsze i ostatnie opony firmy GoodYear.
23.07.2013
Dopiero kupiłem, lato w pełni, ciężko coś napisać... :) Miałem wcześniej UltraGrip 7, rewelacja. Liczę, że te nie będą gorsze.