Dunlop SP Winter Sport 3D 255/35 R20 97 W

Opona zimowa Dunlop SP Winter Sport 3D 255/35 R20 97 W 255 / R20

5.0 (1 głos) 5 0 1

od 1394,00

- 49%

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 255
  • Wysokość profilu: 35
  • Średnica osadzenia: R20
  • Indeks nośności: 97
  • Indeks prędkości: W
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: E
  • Poziom emisji hałasu: 70 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Dunlop SP WINTER SPORT 3D atuty:
  • perfekcyjne prowadzenie na suchej nawierzchni
  • znakomita przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • niepodatność na aquaplaning
Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę
  • dobre prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
  • wyśmienite prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • oporność na zjawisko aquaplaningu

prawidłowe prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem różnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D rewelacyjnie radzi sobie na każdym typu nawierzchni podczas zimy.

genialne prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technikę Dunlop Touch Technology. Polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D formuje jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.

genialna przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, gwarantując wspaniałą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na poprawę przyczepności wpływa w dodatku równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.

wytrzymałość na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ niezwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie powiększając odporność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy firma nie zaleca innego progresywnania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo korzystną przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty znakomite hamowanie i przyspieszanie, obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.zalety genialna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System rozmaitych lamelek. Pogoda zimą może być niezwykle zróżnicowana. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Przeróżne warianty lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, dobrane do różnych wariantów zimowej nawierzchni, pozwalają sprawnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na staranniejsze i progresywne reagowanie.zalety znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.