Dunlop SP Winter Sport 3D 245/40 R18 97 V

chwilowy brak towaru

  • Producent: Dunlop
  • Kategoria: Opony zimowe
  • Szerokość przekroju: 245
  • Wysokość profilu: 40
  • Średnica osadzenia: R18
  • Indeks nośności: 97
  • Indeks prędkości: V
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Efektywność paliwowa: F
  • Poziom emisji hałasu: 68 dB
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: E
Dunlop SP WINTER SPORT 3D mocne strony:
  • wspaniałe prowadzenie na suchej nawierzchni
  • perfekcyjna przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • niepodatność na aquaplaning
Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę
  • dobre prowadzenie w każdych warunkach pogodowych
  • świetne prowadzenie na suchej nawierzchni.
  • Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach
  • wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu

dobre prowadzenie w każdych zimowych warunkach
Dzięki trzem przeróżnym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D perfekcyjnie radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni w trakcie zimy.

doskonałe prowadzenie na suchej nawierzchni
W oponie SP Winter Sport 3D użyto technikę Dunlop Touch Technology. Polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem. Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D generuje jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach.

znakomita przyczepność na mokrych i suchych drogach
Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, gwarantując perfekcyjną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Na udoskonalenie przyczepności wpływa także równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem.

odporność na aquaplaning
Kierunkowe rowki tworzą układ niezwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, istotnie zwiększając odporność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje niezwykle dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu umocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa. Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w skuteczny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego postępowania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia nad wyraz prawidłową przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.atuty wspaniała stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System zróżnicowanych lamelek. Pogoda zimą może być bardzo różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Różne rodzaje lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, dobrane do najróżniejszych wariantów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na precyzyjniejsze i progresywne reagowanie.zalety pokaźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.