Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/40 R18 92 Y

Opony letnie Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/40 R18 92 Y R18

4.0 (2 głosy) 5 0 2

od 451,00

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Nowa opona o wysokiej wydajności zapewnia kontrolę nad pojazdem i radość z jazdy dzięki skróceniu drogi hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

  • Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
  • produktywne prowadzenie i kontrola dzięki większej przyczepności
  • Montowana przez czołowych producentów
Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni

technika Active Braking zwiększa powierzchnię styku opony z nawierzchnią i przyczepność podczas hamowania. Większy kontakt z podłożem pozwala z kolei skrócić drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

Przyczepność podczas hamowania i prowadzenia

Nowa mieszanka Grip Booster użytkowana w oponach Eagle F1 Asymmetric 3 powstaje na bazie lepkiej żywicy, co pozwala zwiększyć kontakt opony z podłożem. Powiększa to przyczepność podczas hamowania i prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchni.

Precyzja prowadzenia i solidność

Nowa technologia Reinforced Construction oparta na usztywnionej konstrukcji o małej masie usprawnia prowadzenie i pokonywanie zakrętów i zmniejsza zużycie bieżnika i paliwa.

Wyniki badań TÜV

Opona Eagle F1 Asymmetric 3 w porównaniu z konkurencyjnymi modelami

2.6 m = o 9% krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni*

1.3 m = o 4% krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni*

O 4% lepsze prowadzenie na mokrej nawierzchni*

Opór toczenia mniejszy o 10.9% w porównaniu z konkurencyjnymi oponami znanych marek i tym samym 2 miejsce wśród wszelkich testowanych modeli.**

* w porównaniu z przeciętnymi oponami Performance 3-ciej najnowszej generacji głównych konkurentów w segmencie UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Przetestowane przez TÜV SÜD Produkteservice w okresie wrzesień-październik 2015 na zlecenie Goodyear Dunlop. Świeże opony UHP (Ultra High Performance), wymiar: 225/45 R17 91Y, samochód testowy: VW Golf, tor testowy: Montpellier (F), Colmar-Berg (L), numer ekspertyzy: 713066268.

** wyniki dla oporu toczenia: Continental Sport Contact 5 –101.6, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100, średnia wiodących konkurentów –89.1. Część przekazanych powyżej testów przeprowadzono z numerem ekspertyzy 713066268.