Fulda SportControl 225/55 R16 95 W

Opona letnia Fulda SportControl 225/55 R16 95 W 225 / R16

4.7 (3 głosy) 5 0 3

od 513,17

Pewne prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach niezależnie od prędkości. Opona przeznaczona do samochodów o wysokich osiągach.



SportControl pozwala na sportową jazdę pod pełną kontrolą. Ciesz się niezwykle dobrą przyczepnością i krótką drogą hamowania na mokrej drodze. Dodatkowo skorzystasz na niższym zużyciu paliwa i ograniczeniu emisji CO2.





  • Kontrolowana jazda sportowa

  • świetna kontrola na mokrej nawierzchni

  • Mniejsze zużycie paliwa

  • Bezproblemowa jazda





Jazda wyczynowa pod kontrolą


Wykorzystaj pełnię możliwości swojego sportowego samochodu. W konstrukcji bieżnika zastosowano nowoczesne klocki, co zapewnia równomierne rozłożenie nacisku na całą powierzchnię kontaktu opony z drogą. Dzięki temu prowadzenie samochodu przy wysokich szybkościach jest pewne, a skręcanie skrupulatne




Kontrola na mokrej nawierzchni


Ciesz się pewnym prowadzeniem w czasie deszczu. Mieszanka gumowa na bazie krzemionki (Full Silica) zastosowana w bieżniku, w połączeniu z rowkami typu Aqua Flow, skraca drogę hamowania na mokrej nawierzchni— nawet o 3 metry w porównaniu z oponami innych producentów.*




Mniejsze zużycie paliwa


Lekka budowa zapewnia niskie opory toczenia, zmniejszając w ten sposób zużycie paliwa i emisję CO2. W niezależnych testach SportControl proponuje 14% niższe opory toczenia aniżeli opony konkurencji.* Biorąc pod uwagę cały okres eksploatacji opony, przynosi to odczuwalne oszczędności finansowe.




Bezproblemowa jazda


Rzeźba bieżnika zoptymalizowana pod kątem równomiernego zużywania się opony na całej powierzchni. Dzięki temu opona pracuje płynniej i ciszej i ma większą żywotność.






* Testowana w porównaniu z dwiema oponami konkurencyjnymi średniej klasy w listopadzie 2010 r. Poprzez TüV SüD Automotive: Mireval (Francja); wymiar opony: 225/45 R17 94Y; samochód: VW Golf VI 1.4 TSI; Hamowanie na mokrej nawierzchni: 80-20 km/h; Raport Nr 76244449-1

Zależnie od rodzaju nawierzchni i stylu jazdy opory toczenia mogą odpowiadać choćby za 20% zużycia paliwa poprzez samochód (ETRMA).



źródło: https://www.fulda.com