Dunlop SP Sport Maxx RT 255/35 R19 96 Y

Opona letnia Dunlop SP Sport Maxx RT 255/35 R19 96 Y 255 / R19

4.0 (1 głos) 5 0 1

od 782,41

- 75%

Dunlop Sport Maxx RT zalety:
  • genialnie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • idealna do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna intensywna jazda dzięki przyczepności i sprawności hamowania na wyczynowym poziomie
  • wyjątkowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy wielkich prędkościach
  • budowa gwarantująca oszczędność paliwa

znakomita przyczepność Opona Sport Maxx RT gwarantuje idealną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i zwiększając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się stabilną jazdą przy sporych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki zwiększają stabilność i kontrolę w trakcie pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich prędkościach
nowoczesne bloki bieżnika Short Braking firmy Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w sytuacji jazdy z obszernymi prędkościami. Zaprojektowane do prędkiej, intensywnej jazdy, te ponadto wzmocnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.

Aerodynamiczny kształt
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję obniżającą opory toczenia, co zniża zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która zawiera polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro poprawia ogólną przyczepność.mocne strony genialna przyczepność i skuteczność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój zarys w trakcie energicznego hamowania. Wzmocniona sztywność pozwala utrzymać słuszny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z znacznej prędkości.zalety Krótsza droga hamowania, nad wyraz przy wysokich szybkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia niezwykle prawidłową przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty genialne hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.atuty wyśmienita stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika powoduje, iż opona ulepszone prowadzenie i obszerniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza niepodatność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także gwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, wyśmienita stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i innowacyjne reagowanie.zalety pokaźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka poprawia zachowanie opony podczas przyspieszania i powiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.atuty wyśmienite hamowanie i przyspieszanie, wyśmienite prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.