Dunlop SP Sport Maxx RT 225/45 R17 91 Y

Opona letnia Dunlop SP Sport Maxx RT 225/45 R17 91 Y 225 / R17

5.0 (1 głos / 1 opinia) 5 0 1

od 453,00

- 77%

Dunlop Sport Maxx RT zalety:
  • idealnie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • świetna do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna energiczna jazda dzięki przyczepności i sprawności hamowania na wyczynowym poziomie
  • wyjątkowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy wielkich prędkościach
  • konstrukcja gwarantująca oszczędność paliwa

doskonała przyczepność Opona Sport Maxx RT gwarantuje świetną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i powiększając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się jednostajną jazdą przy sporych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki powiększają stabilność i kontrolę w trakcie pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
postępowe bloki bieżnika Short Braking marki Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z wielkimi szybkościami. Zaprojektowane do prędkiej, intensywnej jazdy, te na dodatek usztywnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.

Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT ma lekką konstrukcję obniżającą opory toczenia, co zmniejsza zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo informacji o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która posiada polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Powiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro ulepsza ogólną przyczepność.zalety genialna przyczepność i produktywność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt podczas dynamicznego hamowania. Usztywniona sztywność pozwala utrzymać słuszny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z obszernej szybkości.mocne strony Krótsza droga hamowania, istotnie przy wysokich prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia nad wyraz dobrą przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony znakomite hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.mocne strony znakomita stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, że opona ulepszone prowadzenie i większą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza oporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, znakomita stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony istotnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz zwiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, nadzwyczajne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.

09.07.2013
Dopiero przyszły, wyglądają łądnie i porządnie, jak załoze i troche pojeżdze to dokońćze opinie.