Dunlop SP Sport Maxx 235/45 R20 100 W

Opona letnia Dunlop SP Sport Maxx 235/45 R20 100 W 235 / R20

4.5 (2 głosy) 5 0 2

od 920,70

Maksymalna przyczepność, pewność prowadzenia i przyjemność z jazdy. Opona do usportowionych samochodów.

  • doskonałe osiągi na suchych i mokrych powierzchniach
  • rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie
  • Wysoka wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu
  • Stabilność i komfort jazdy

genialne osiągi na suchych i mokrych powierzchniach Za unikatowym zachowaniem opony SP Sport Maxx na drodze stoi technologia Dunlop Touch Technology. Nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię opony posiadającą kontakt z podłożem. Przejście od jazdy na wprost do skrętu odbywa się nad wyraz płynnie, dając kierowcy więcej czasu na wyczucie drogi i zareagowanie w razie zapotrzebowania.

doskonałe hamowanie i przyspieszanie

Gumowa mieszanka sprawdzona na torach wyścigowych lepszą przyczepność na suchych i mokrych nawierzchniach. Samochód lepiej reaguje na ruchy kierownicy, a droga hamowania się skraca. Mieszanka jest także szczególnie trwała, co rozszerza żywotność opony.

Wysoka wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu

Opona SP Sports Maxx wyjątkowo korzystnie zachowuje się w deszczu. Specjalne strefy bieżnika szybko odprowadzają wodę spod kół, ograniczając niebezpieczeństwo aquaplaningu na zalanych deszczem drogach.

Stabilność i komfort jazdy

stabilne centralne żebra bieżnika zapewniają płynne i dokładne prowadzenie przy wysokich prędkościach. Wzór bieżnika zmniejsza poziom emitowanego hałasu, polepszając komfort jazdy. Podwójna mieszanka krzemionki Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania oraz rozszerza jej oporność na zużycie eksploatacyjne.atuty nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, rewelacyjne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, odporność na zużycie.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje bardzo dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych szybkościach.zalety nieprzeciętna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Buduje on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na skrupulatniejsze i nowoczesne reagowanie.zalety widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania i zwiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.zalety doskonałe hamowanie i przyspieszanie, nadzwyczajne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.