od 420,46 zł
- 76%
niezrównane czucie drogi na mokrych i suchych nawierzchniach
Jest to zbiór zaawansowanych rozwiązań, które zapewniają ulepszone przekazywanie danych o nawierzchni do kierowcy. Bardziej płaski profil bieżnika powoduje zwiększenie powierzchni styku z nawierzchnią, co poprawia skrupulatność prowadzenia na suchych i mokrych drogach. Dodatkowo w celu poprawy wyczucia drogi usztywniono połączenie opony z felgą.
perfekcyjne zachowanie w deszczu
Ciesz się pewnym prowadzeniem na mokrych drogach. W bieżniku opony SP FastResponse wykorzystano spore rowki, które ekspresowo usuwają wodę spod opon podczas deszczu. Widocznie ogranicza to ryzyko aquaplaningu. Mieszanka bieżnika posiada dużo krzemionki. Polepsza ona przyczepność na mokrych nawierzchniach, pokaźnie skracając drogę hamowania.
staranne sterowanie na zakrętach
Dzięki udoskonalonemu przyleganiu do drogi opona szybciej reaguje na manewry kierowania i zakręcania. Asymetryczny bieżnik ma nieelastyczny bark, który dba o stabilność w zakrętach. Ponieważ nacisk rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię styku z drogą, opona łagodniej przechodzi z odcinków prostych w łukowe.
Oszczędzająca paliwo i trwała
Mieszanka użyta w bieżniku ogranicza zużycie opon i straty energii. Na skutek czego opona dłużej zachowuje właściwości eksploatacyjne i ogranicza zużycie paliwa.
Dunlop Self Supporting Technology (DSST)
technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.
Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać jedynie w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i wyekwipowanych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego nowoczesnania.