Dunlop SP Sport BluResponse 195/65 R15 91 H

Opony letnie Dunlop SP Sport BluResponse 195/65 R15 91 H R15

5.0 (1 głos) 5 0 1

od 192,00

Dunlop Sp Sport Bluresponse 195/65R15 91H opona letnia osobowa

etykieta; ( B, A, 1), 68dB )

DOT(0419)

Dunlop Sp Sport Bluresponse ( TECHNOLOGIE )

1. Asymetryczny wzór bieżnika.

Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, iż opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.

zalety; ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning.

2. Spłaszczony profil bieżnika.

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zapewnia pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.

zalety; Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

3. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread).

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na staranniejsze i progresywne reagowanie.

zalety; znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

4. Specjalny system osadzania obręczy.

Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze..

zalety; udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

5. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych.

Asymetryczna budowa bieżnika ze różnorodną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, iż opona jest wyjątkowo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie wspaniałe utrzymanie na zakrętach.

atuty; Wysoka odporność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

6. Ochraniacz Felgi (MFS) System ochrony felgi.

Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.

atuty; chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

7. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB).

technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.

zalety; idealna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

wspaniałe atrybuty na mokrej nawierzchni;

Opona Sport BluResponse gromadzi specjalną mieszankę polimerową, zapewniającą nad wyraz prawidłową przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Wielkie centralne rowki bieżnika ekspresowo usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.

  • Krótka droga hamowania;

    Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do szybkiej, dynamicznej jazdy, te w dodatku umocnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

  • budowa ograniczająca zużycie paliwa;

    Dunlop Sport BluResponse cechuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość wyprodukowanego ciepła, co pozwala ograniczyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką*. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie**.

  • Niski poziom hałasu;

    Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.

    *W porównaniu ze średnimi osiągami czterech głównych konkurentów i poprzedniczki. Rozmiar opon: 205/55R16 91V; samochód testowy: VW Golf; miejsce: Mireval (FR), Papenburg (D) i Garching (D); raport nr 76249744

    **Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku dośredniego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy średniej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – lecz nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, wymiaru opon, ciśnienia w oponach i atrybuty pojazdu. Cena bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o średnie ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska (www.energy.eu)