Dunlop SP Sport BluResponse 185/60 R15 88 H

Opona letnia Dunlop SP Sport BluResponse 185/60 R15 88 H 185 / R15

5.0 (1 głos) 5 0 1

od 432,00

- 19%

zalety:
  • Oszczędność paliwa.
  • perfekcyjne trzymanie na mokrym.
  • Komfort jazdy.
Opis opony:

PRZYCZEPNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW.
  • O 2,8 metra krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.
  • O 3 metry krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu ze średnią konkurencji.
  • O 30% pokaźniejsza oszczędność paliwa w porównaniu z poprzedniczką.
  • Niski poziom hałasu.

genialne cechy na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse gromadzi specjalną mieszankę polimerową, gwarantującą niezwykle korzystną przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Szerokie centralne rowki bieżnika prędko usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.

Krótka droga hamowania

Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do prędkiej, energicznej jazdy, te ponadto wzmocnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

konstrukcja zniżająca zużycie paliwa Sport BluResponse charakteryzuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość wytwarzanego ciepła, co pozwala zmniejszyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.

Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do przeciętnego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy przeciętnej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – ale nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, rozmiaru opon, ciśnienia w oponach i atrybuty pojazdu. Wartość bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o średnie ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.zalety świetna stabilność podczas prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna kompozycja bieżnika ze przeróżną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest bardzo wytrzymała na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie genialne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka odporność na aquaplaning, ulepszony kontakt z jezdnią, większa stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona lepsze prowadzenie i obszerniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, pokaźniejsza niepodatność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni oraz gwarantuje pokaźniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony widocznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.