Continental ContiSportContact 3 275/40 R18 99 Y

Opona letnia Continental ContiSportContact 3 275/40 R18 99 Y 275 / R18

5.0 (2 głosy) 5 0 2

od 1236,00

arcytrudnie sportowa, bezkompromisowo bezpieczna: Nowa opona ContiSportContact 3

Jednym z podstawowych wymogów stawianych oponom do samochodów sportowych jest precyzja kierowania. Zapewnia ona, że samochód zachowuje prawidłową przyczepność na drodze podczas jazdy z dużymi prędkościami i przy realizowaniu gwałtownych manewrów, kiedy to opony poddawane są działaniu potężnych sił.

Asymetryczne żebra bieżnika nowej opony ContiSportContact 3 zostały tak zaprojektowane, aby mogły radzić sobie z tymi siłami. Na suchej drodze świeże żebra bieżnika gwarantują niezwykłe osiągi w trakcie hamowania, a także precyzję kierowania. To oznacza skrócenie drogi hamowania. Na mokrej drodze niepowtarzalna budowa kanałów bieżnika ulepszone odprowadzanie wody, rozszerzając niepodatność na aquaplaning.

detaly technologiczne

Nowość:

  • Asymetryczne żebra bieżnika.
  • Żebra bieżnika zapewniają krótszą drogę hamowania. W trakcie hamowania działają siły wzdłużne. Te siły są przenoszone przez żebra bieżnika, które zachowują dużą sztywność wzdłużną. Skutkiem jest krótka droga hamowania.
  • Asymetria rozszerza precyzję kierowania. Podczas pokonywania zakrętów lub zmiany pasa ruchu na żebra bieżnika od strony zewnętrznej działają siły poprzeczne. Odkształcone brzegi stabilizują poprzecznie żebra bieżnika i redukują ich deformację wynikającą z działania tych sił, zwiększając jednocześnie precyzję kierowania.

zalety:

  • znaczna precyzja kierowania.
  • Skrócona droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
  • znakomite zabezpieczenie przed aqualaningiem.

Zasada działania systemu SSR:

W przeciwieństwie do standardowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na usztywnionych, samonośnych bocznych ściankach. Uniemożliwiają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi i felgą oraz zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Usztywnione ścianki boczne opon SSR pozwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, poprzez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni i wagi samochodu.