OLEO-MAC G 48 PK

chwilowy brak towaru

  • Producent: OLEO-MAC
  • Kategoria: Kosiarki spalinowe
  • Szerokość koszenia: 46 cm
  • Pojemność kosza: 60 l

G48PK COMFORT kosiarka spalinowa pchana OLEO-MAC 46cm 4.0 K.M EMAK K 500 OHV 3 lata gwarancji
Ze względu na ciągłe zmiany konstrukcyjne prowadzone przez markę EMAK, zdjęcie może się nieznacznie różnić od stanu faktycznego.

dane technologicznE:
objętość silnika / model 140 cm3 / K500 OHV
firma silnika EMAK
Moc silnika orientacyjna 4,0 K.M.
Moc zastosowaneczna urządzenia 2.2 k.W.
Szerokość cięcia 46 cm
Korpus / waga Stalowy / 25,4 kg
Regulacja wysokości cięcia / wysokość Niezależna / od 28 do 75 mm
Kosz 60 l
Koła przód / tył Łożyska kulkowe
Funkcje Zbieranie do kosza
Opcjonalnie Mulczowanie
Trawniki o powierzchni Do 1400 m²

parametry:
• nieprzeciętny i sprawdzony silnik OHV EMAK, którego główne mocne strony to:
tuleja żeliwna cylindra (I/C), łożyskowany, szczególnie twardy wał korbowy, szczególnie wytrzymały na jego skrzywienie.
• Jest zaopatrzona w koła na łożyskach kulkowych (wszystkie), które gwarantują płynność jazdy urządzenia
• Regulacja wysokości cięcia jest niezależna i może być regulowana na każdym kole w
zakresie 4 pozycji.
• Wszystkie modele wyekwipowane są seryjnie w noże do rozdrabniania, które umożliwiają rozdrobnienie trawy, dzięki temu zawiera się ona znacznie lepiej we wnętrzu kosza na trawę o pojemności 60 litrów.

mocne strony:
Największą z nich jest silnik górnozaworowy OHV zprzystępnymi korkami wlewu oleju i paliwa
Silniki Emak to silniki, na które warto zwrócić szczególną uwagę.
zarówno silniki o pojemności 140 cm3 jak 196 cm3 to potężne jednostki górnozaworowe (linii K500, K600, K700, K800), co oznacza nie tylko oszczędności w spalaniu paliwa, ale także mniejszy poziom wibracji i hałasu. Inne istotne komponenty konstrukcji silnika to kulkowe łożysko wału korbowego i żeliwna tuleja cylindra, co bezpośrednio przekłada się na rozszerzoną żywotność silnika i stanowi wyraźny wyróżnik silników Emak w stosunku do konkurencji. Budowa silnika ponadto ciekawe rozwiązania zwiększające ergonomię i komfort pracy operatora dzięki takim elementom jak: wielki tłumik, automatyczny dekompresor, podwójny system filtracji powietrza.

Dlaczego silniki EMAK są wyjątkowe:
* Silnik górno-zaworowy OHV (Over Head Valve) to mniejszy poziom wibracji i hałasu, równocześnie przy ulepszonych osiągach i momencie obrotowym. Nawet o 30% mniejsze spalanie w stosunku do silników z bocznymi zaworami.
* automatyczny system dekompresyjny to działające samoczynnie zawory, które w chwili rozruchu łączą komorę spalania z atmosferą. Dekompresja zmniejsza ciśnienie sprężania, a co za tym idzie też siłę, z jaką operator musi ciągnąć za linkę rozrusznika. Po uruchomieniu silnika wyłączenie dekompresora następuje automatycznie w wyniku zmiany ciśnienia w cylindrze.
* Podwójne kulkowe łożyska wału korbowego ewidentnie ograniczają tarcie w pracy korbowodu, co bezpośrednio przekłada się na powiększoną żywotność i odporność całego silnika. Konstrukcyjnie krótszy wał korbowy (jego część poza miską olejową) to mniejsze ryzyko uszkodzenia podczas uderzenia noża o ewentualnie napotkane kamienie.